Klachten

Is er iets mis gegaan bij uw bestelling of heeft u een klacht over een door ons geleverd product? Wij horen het graag zodat we samen op zoek kunnen naar een passende oplossing! Meld uw klacht bij onze klantenservice via: mail [email protected] , telefoon 0575 - 512816 of schriftelijk naar: 


Bedshop de Duif
T.a.v. klantenservice
Nieuwstad 44-48 
7201NR Zutphen

Zorg dat u de volgende informatie paraat heeft bij het melden van een klacht: 

- Achternaam waarop besteld is 
- Ordernummer 
- Omschrijving product 
- Indien mogelijk ontvangen we graag foto's van de klacht 

Deze informatie helpt ons enorm bij het zo snel en goed mogelijk afhandelen van uw klacht. Uw klacht handelen wij -waar mogelijk- binnen 14 dagen af. Heeft het afhandelen van uw klacht meer tijd nodig? Dan laten wij u dit uiteraard weten. Hierover zult u in dit geval van ons een mailtje ontvangen. 

Bent u ontevreden over onze klachtafhandeling en/of klantenservice? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Bedshop.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). 

Webshop Keurmerk
Winkels en filialen
Zutphen
Zutphen
Nieuwstad 44 - 48 Zutphen
Vandaag: Gesloten
Informatie & openingstijden
Enschede
Enschede
Haverstraatpassage 31 Enschede
Vandaag: Gesloten
Informatie & openingstijden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »