Klantenservice

Heeft u vragen over uw bestelling? Neem even onderstaande vragen door, wie weet staat het antwoord op uw vraag er al tussen! Zo niet? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via het contact-veld op deze pagina.

Wat is de levertijd?
De levertijd van het product staat weergegeven op de productpagina. Indien u een bestelling plaatst met hierin verschillende producten waarbij de levertijd verschilt kiezen wij ervoor om te wachten tot de bestelling compleet is. Houd dus de langste levertijd aan.
Wij versturen met PostNL en Fietskoeriers.

Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen onder de 50EUR betalen 4,95 verzendkosten. Bestellingen boven dit bedrag worden gratis verzonden. Klik hier voor meer informatie over verzenden en retourneren.

Ik wil graag mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dit?
Het annuleren van een bestelling dient binnen 24uur te gebeuren. U stuurt hiervoor een bericht naar klantenservice@bedshop.nl met hierin uw ordernummer en naam.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?
bij het verzenden van uw bestelling versturen wij een track&trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Ja, wij leveren wereldwijd!  Lukt er iets niet met het bestellen? Neem direct even contact op.

Kan ik een order naar een ander adres laten sturen?
U kunt een ander verzendadres opgeven dan het factuuradres. Handig als u bijvoorbeeld iets zakelijk koopt of aan iemand cadeau wil doen. De ontvanger ontvangt alleen een pakbon, geen factuur.

Neem contact op
* Verplichte velden
Winkels en filialen
Zutphen
Zutphen
Nieuwstad 44 - 48 Zutphen
Vandaag: 09:00 - 17:00
Informatie & openingstijden
Enschede
Enschede
Haverstraatpassage 31 Enschede
Vandaag: 09:00 - 17:00
Informatie & openingstijden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »